search
Druk op ENTER om te zoeken

Help & Service

voor deelnemers aan online events

Veelgestelde vragen

Voor wie is deze FAQ bedoeld?
Hoe kom ik op de website van het event?
Welke browser heb ik nodig om mee te kunnen doen?
De video of stream start niet, hoe komt dit?
Ik zie wel beeld, maar hoor niets. Wat kan ik hieraan doen?
Ik zie steeds 'Waiting for host...' terwijl het event al begonnen zou moeten zijn
De pagina blijft laden maar er komt geen verbinding tot stand.
Ik krijg een melding over 'hardware acceleration'. Wat kan ik doen?
Mijn camera schakelt zichzelf na de check weer uit, hoe komt dit?
De technische check geeft aan dat er problemen met mijn microfoon of camera zijn, wat kan ik hieraan doen?
Het beeld hapert of ik krijg een foutmelding als ik op de deelnamelink klik
De chat is weg, hoe krijg ik die weer terug?
Hoe bekijk ik een andere sessie?
Kan ik met meerdere personen tegelijk kijken?
Is er een helpdesk beschikbaar?
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kunt cookies ook niet accepteren.