Niet de bedoeling
En om maar meteen met de deur in huis te vallen: aan onze kant hebben we enigszins gemengde gevoelens bij deze bijeenkomsten. Ze zijn namelijk dermate succesvol dat wij onze eigen Sales & Service-specialist Cristien naar aanleiding van een van deze bijeenkomsten zagen vertrekken naar het basisonderwijs. ¡Caramba! Dát was nou ook weer niet de bedoeling!

Gepersonaliseerde registratie
Het slimme formulier op de registratiepagina op registratie.rotterdam.nl bevat een flink aantal filters, Het opleidingsprofiel, de ervaring en de persoonlijke interesses van de aspirant zij-instromers bepalen voor welke aangeboden trajecten zij in aanmerking komen en welke sessies tijdens de informatiebijeenkomst kunnen worden bijgewoond. Dit resulteert in een bevestigingsmail waarin uitsluitend de clickable logo's van partners worden getoond die voor de te bezoeken presentaties van toepassing zijn.
Twee vliegen in één klap
En veel belangrijker nog: er wordt een een persoonlijk programma samengesteld, dat behalve in de e-mail ook op de gepersonaliseerde ExpoBadge wordt afgedrukt. Zo slaan we twee vliegen in één klap: voor de geïnteresseerden is de aanmelding heel laagdrempelig, en de organisatie is ervan verzkerd dat de sessies door de juiste doelgroep worden bijgewoond.