search
Druk op ENTER om te zoeken

Maak verbinding met Transmisión Livestreams

Als refreshen niet helpt...

Je krijgt toegang tot Transmisión Livestreams via de persoonlijke deelnamelink die je per e-mail ontving. Tenminste, dat is negen van de tien keer het geval. Als een deel van de pagina blijft laden, dan wordt er dataverkeer tussen Transmisión en jouw browser geblokkeerd. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Deze, en de bijbehorende oplossingen vind je op deze pagina.

Mogelijke oorzaken en oplossingen

 

ER IS RUIS OP DE LIJN

Een kleine hickup die de verbinding verstoort is altijd mogelijk. Probeer om dit uit te sluiten onderstaande oplossingen:

  • Refresh de pagina met de volgende toets of toetscombinaties. Probeer elke voor jouw device genoemde toets/toetscombinatie en gun de portal even de tijd om te laden.
    Windows: [F5], [CTRL F5], [CTRL Shift R], [Refresh] en/of [CTRL Refresh]
    Apple: [⌘ R], [Refresh], [Shift Refresh]
    Chromebook: [Refresh], [CTRL Refresh]
  • Sluit de browser af en klik nogmaals op de deelnamelink in de e-mail die je ontving.
  • Sluit de browser af, open hem opnieuw, kopieer de volledige deelnamelink uit de e-mail die je ontving en plak deze in de adresbalk.
  • Je internetverbinding is te zwak. Zoek een locatie met een sterker WIFI-signaal of maak verbinding via een LAN-kabel.

 

DE INSTELLINGEN VAN JE DEVICE VERHINDEREN EEN VERBINDING

  • Sluit eventuele addblockers en probeer het nogmaals.
  • Sluit de browser af, open hem opnieuw en open een incognito- of privé-venster. Een incognitovenster open je via het menu van je browser of met behulp van een toetscombinatie:
    Chrome : CTRL Shift N (Apple: ⌘ Shift N)
    Firefox: CTRL Shift P (Apple: ⌘ Shift P)
    Safari: ⌘ Shift N
    Edge: CTRL Shift N (Apple: ⌘ Shift N)
  • Kopieer de volledige link uit de e-mail die je ontving en plak deze in de adresbalk van dit nieuwe venster.
  • Update je browser of gebruik een alternatieve browser (wij adviseren Chrome en Firefox).

 

DE INSTELLINGEN VAN JE (BEDRIJFS)NETWERK STAAN EEN VERBINDING IN DE WEG

  • Verbreek een eventuele beveiligde Citrix- of VPN-verbinding en maak een directe verbinding met internet, bijvoorbeeld via 4G of 5G.
  • Probeer het event via een ander device bij te wonen, bijvoorbeeld een tablet of een smartphone.
  • Roep de hulp in van je netwerkbeheerder.

 

VOOR NETWERKBEHEERDERS

Om optimaal gebruik te kunnen maken van Transmisión Livestreams, moeten de benodigde poorten beschikbaar zijn in het netwerk. Een overzicht van de gebruikte adressen en poorten is hier beschikbaar.

Kunnen we jou nog meer vertellen?


OF BEL +31 (0) 88 99 87 444
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kunt cookies ook niet accepteren.