search
Druk op ENTER om te zoeken

FAQ

Streamen en bezoekersregistratie, een faq apart...

Het streamen van online events is een vak apart, net als bezoekersregistratie. Twee takken van sport waarin we respectievelijk specialist en marktleider zijn. We vertellen je er graag alles over, maar begrijpen het als je nog vragen hebt. De meest gestelde vragen vind je terug in deze FAQ. Maar het spreekt natuurlijk voor zich dat onze specialisten alle vragen die bij jou leven graag persoonlijk beantwoorden!

Heb je vragen over online events via Transmisión Livestreams?
Bekijk dan eerst de speciale pagina's Help & Service - online events.
Daarin vind je behalve handige documenten, links en video's ook de vragen uit deze FAQ weer terug!

Transmisión Livestreams voor deelnemers

Voor wie is deze FAQ bedoeld?
Hoe kom ik op de website van het event?
Welke browser heb ik nodig om mee te kunnen doen?
De video of stream start niet, hoe komt dit?
Ik zie wel beeld, maar hoor niets. Wat kan ik hieraan doen?
Ik zie steeds 'Waiting for host...' terwijl het event al begonnen zou moeten zijn
De pagina blijft laden maar er komt geen verbinding tot stand.
Ik krijg een melding over 'hardware acceleration'. Wat kan ik doen?
Mijn camera schakelt zichzelf na de check weer uit, hoe komt dit?
De technische check geeft aan dat er problemen met mijn microfoon of camera zijn, wat kan ik hieraan doen?
Het beeld hapert of ik krijg een foutmelding als ik op de deelnamelink klik
De chat is weg, hoe krijg ik die weer terug?
Hoe bekijk ik een andere sessie?
Kan ik met meerdere personen tegelijk kijken?
Is er een helpdesk beschikbaar?

Transmisión Livestreams voor sprekers en moderators

Voor wie is deze FAQ bedoeld?
Hoe kom ik als moderator in de moderatie-omgeving?
Is er een handleiding voor moderators beschikbaar?
Is er een handleiding voor hosts en sprekers beschikbaar?
Hoe houd ik als spreker een presentatie via mijn eigen webcam?

Transmisión Livestreams voor organisatoren

Voor wie is deze FAQ bedoeld?
Wat is Transmisión Livestreams?
Zijn uitzendingen via dit platform openbaar?
Welke interactie kan ik aan mijn online event toevoegen?
Moet er voor het gebruik van het platform software worden geïnstalleerd?
Werkt Transmisión Livestreams ook binnen het netwerk van mijn organisatie?
Hoe krijgen mijn deelnemers toegang tot mijn online event?
Via welk domein mailen jullie de deelnemers?
Kan ik deelnemers rechtstreeks in de uitzending halen?
Wat is de deelnemersmatrix?
Hoe verloopt het contact met de door mij ingeschakelde AV-producent?
Kan ik behalve live materiaal ook vooraf gemaakte films uitzenden?
Wat is de rol van de moderator?
Hoe communiceert de moderator tijdens de uitzending met de spreker?
Hoe werkt de Q&A-functie?
Hoe werkt de Poll-functie?
Hoe werkt de Quiz-functie?
Hoe werkt de Wordcloud-functie?
Hoe lever ik mijn gastenlijst aan?
Hoe wordt mijn online event technisch opgebouwd?
Kan ik content, zoals informatie over sessies en sprekers, aan het portal toevoegen?
In hoeverre staat de lay-out van het portal vast?
Kan ik tijdens het event documenten delen?
Waaruit bestaat de support die jullie bieden?
Wat kan ik mijn sponsors bieden?
Voor hoeveel deelnemers is Transmisión geschikt?
Welke netwerkmogelijkheden biedt Transmisión Livestreams?
Waar moet ik op letten bij het inzetten van netwerktafels?
Wat kost een online event via Transmisión Livestreams?
Is er een demo of een brochure van Transmisión Livestreams beschikbaar?
Is het mogelijk via Transmisión een rechtsgeldige stemming te organiseren?

Offerte en briefing

Wat hebben jullie nodig om van start te kunnen gaan?
Hebben jullie een lijst met functies van jullie software?
Hebben jullie een demo van het registratiesysteem?

Juridisch en AVG

Zijn jullie ISO-gecertificeerd?
Stellen jullie een verwerkersovereenkomst op?
Sluiten jullie een verwerkersovereenkomst af met de opdrachtgever van een eventbureau?
Hebben jullie modeldocumenten?
Wat moet er in een privacyverklaring staan?
Moet een bezoeker expliciet aanvinken dat hij akkoord gaat met de privacyverklaring?
Waarom liggen dieetwensen gevoelig?
Is doorgifte van data vanuit de EU naar de VS wel AVG-proof?

https://www.invitado.nl/nl/faq-service/?req=134#is-doorgifte-van-data-vanuit-de-eu-naar-de-vs-wel-avg-proof

Als ISO 27001-gecertificeerde organisatie die zich volledig conformeert aan de AVG-richtlijnen, garanderen wij dat de gegevens van onze klanten en gebruikers van onze systemen bij ons in veilige en vertrouwde handen zijn. Dat wij voor onze systemen gebruik maken van de diensten van Amazon Web Services (AWS) doet hier niets aan af. De constatering van het Europese Hof van Justitie dat het EU-VS Privacy Shield onvoldoende waarborgen biedt, staat namelijk los van de overeenkomsten die wij op basis van Standard Contractual Clauses (SCC's) met AWS hebben. Deze clausules, die onverkort deel uitmaken van het AWS Data Processing Addendum (DPA) en de leveringsvoorwaarden van Amazon, conformeren zich volledig aan de Europese AVG-wetgeving. Het Europese Hof van Justitie heeft dan ook bevestigd dat dataveiligheid bij doorgifte van data buiten de EU conform deze valide SCC's in geen geval in het geding is (Lees meer).

Hoe kan ik bestanden met gevoelige informatie of persoonsgegevens met jullie delen?

Uitnodigen en reminden

Hoe lever ik mijn adreslijst aan?
Hoe zorgen jullie ervoor dat mijn uitnodiging niet in de spambox verdwijnt?
Kan ik mijn eigen e-mail marketing systeem gebruiken?
Kan jullie systeem gekoppeld worden aan MailChimp?
Wat gebeurt er als save-the-dates of uitnodigingen bouncen?
Wanneer kan ik mijn save-the-date het beste versturen?
Wanneer kan ik mijn uitnodiging het beste versturen?
Wanneer kan ik het beste een reminder versturen?
Ik vind het lastig om een goede uitnodiging te schrijven. Kunnen jullie helpen?

Online registratie

Is in jullie registratieformulier meertaligheid mogelijk?
Kan ik het formulier zelf aanpassen?
Kan het formulier meerdere stappen en vertakkingen bevatten?
Hoe zien jullie registratieformulieren eruit?
Kunnen jullie ook workshops of deelsessies registreren?
Kunnen jullie de capaciteit van inschrijvingen beperken?
Kunnen jullie de workshops later registreren dan de aanmelding?
Is jullie registratiesysteem geschikt voor het ontvangen en verwerken van betalingen?

Website, mail en hosting

Ik heb al een domeinnaam, kan deze gebruikt worden?
Hoe zorgen jullie ervoor dat mijn mails niet in de spambox verdwijnen?
Waaruit bestaat jullie hostingpakket?
Waar staan jullie servers?
Krijg ik een bijbehorend mailadres?
Rekenen jullie het verzenden van e-mails per stuk af?

Badges

Welke soorten badges bieden jullie aan?
Welke formaten badges zijn er?
Is er zoiets als een best practice als het om badges gaat?
Kunnen jullie ook dubbelzijdig printen?
Zorgen jullie voor de badgekaarten?
Welke gegevens staan er op een bezoekersbadge?
Printen jullie ook in kleur?

On-site registratie

Hoeveel scanstations zijn er nodig?
Toegangscontrole zonder badges, kan dat ook?
Hoeveel ruimte neemt een scanstation in?
Waarom hebben jullie internet nodig?
Wat gebeurt er als internet uitvalt?
Kunnen we ook scannen met een mobiele app?
Leveren jullie ook de hostessen?
Wat moet er klaarstaan als jullie komen opbouwen?
Hoelang hebben jullie nodig om op te bouwen?
Scannen jullie ook in de buitenlucht?
Zijn jullie aanwezig als er gescand wordt?
Nemen jullie de apparatuur ook weer mee terug?

Event-app

Hoe lang duurt het om de app te ontwikkelen?
Hebben jullie een demo app beschikbaar?

Intercambio Leadscan voor exposanten

Wat is Intercambio Leadscan?
Ik wil Intercambio Leadscan gebruiken, kan dat?
Welke stappen moet ik doorlopen om Intercambio Leadscan te kunnen gebruiken?
Is er een handleiding voor Intercambio Leadscan beschikbaar?
Waar vind ik het Intercambio Leadscan portal?
Welke gegevens vind ik in het dashboard van het portal?
Hoe ken ik licenties toe aan standpersoneel?
Hoeveel licenties kan ik gebruiken?
Hoe voeg ik salesvragen toe, die bij het scannen kunnen worden beantwoord?
Wat heeft mijn standpersoneel nodig om te kunnen scannen?
Voor welke devices is de Intercambio Leadscan app beschikbaar?
Waar kan ik mijn leads beheren en downloaden?

Intercambio Leadscan voor standpersoneel

Voor welke smartphones is de app geschikt?
Welke app moet ik precies hebben?
Hoe kan ik de app activeren?
Is er een handleiding voor Intercambio Leadscan beschikbaar?
Hoe kan ik leads scannen en informatie toevoegen?
Kan ik de app gebruiken zonder internetverbinding?
Welke statistieken kan ik bekijken?
Hoe kan ik mijn leads bekijken of bewerken?
Hoe kan ik mijn leads downloaden?
Ik sta op verschillende beurzen tegelijk en wil voor beide de app gebruiken. Kan dat?
Hoe ga ik vanuit deze FAQ terug naar de app?

Overig

Hoe lang bestaat Invitado?
Wat betekent Invitado eigenlijk?
Wat hebben jullie met Spanje?
Wie is Ernesto?
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kunt cookies ook niet accepteren.