Intercambio Leadscan

Help & Service

Intercambio Leadscan

Leads verzamelen doe je met de Intercambio Leadscan-app. Voor er met de app kan worden gescand, dienen er in het bijbehorende Intercambio-portal door de exposant eerst licenties te worden toegekend aan het standpersoneel. Hoe dat werkt, vind je in de documenten en via de links en de FAQs op deze support-pagina. Bekijk ook de video in de kolom hiernaast.

Veelgestelde vragen

Intercambio Leadscan voor exposanten

Wat is Intercambio Leadscan?

expand_more

Met Intercambio Leadscan kan jouw standpersoneel leads verzamelen. Dit doen zij door met de Intercambio Leadscan app op hun smartphone de QR-codes op de bezoekersbadges te scannen. De basisgegevens van de bezoeker ontvang je vervolgens uit de bezoekersdatabase van de beurs. Deze gegevens kunnen door je standpersoneel worden verrijkt met aanvullende data. Dit doen zij aan de hand van salesvragen, die jij als beheerder via het Intercambio Leadscan portal zelf kunt aanmaken.


Ik wil Intercambio Leadscan gebruiken, kan dat?

expand_more

Als de organisatie van het event waaraan je deelneemt Intercambio Leadscan beschikbaar stelt, ontvang je hierover een e-mail. Daarin vind je de link voor het portal waarin je het gebruik van de Intercambio Leadscan app zelf kunt configureren.  


Welke stappen moet ik doorlopen om Intercambio Leadscan te kunnen gebruiken?

expand_more

Om tijdens het event leads te kunnen scannen, doorloop je de volgende stappen:

  1. Log in op het platform met de login-link uit de mail die je ontvangt en bevestig je login met de verificatiecode die je ontvangt als je deze link gebruikt.
  2. Ken de beschikbare licenties toe aan jouw standpersoneel via LICENSES en mail de app-gebruikers hun login-gegevens vanuit het platform
  3. Maak jouw salesvragen aan. Hier mee kan jouw standpersoneel tijdens de beurs informatie toevoegen aan de gescande QR-codes. 
  4. Nu is het aan jouw standpersoneel om zoveel mogelijk waardevolle leads te verzamelen. Je standpersoneel vindt de Intercambio leadscan app van Invitado in de app stores van Apple (iOS) en Google (Android).
  5. Leads bekijken in en downloaden vanuit het platform. 

Is er een handleiding voor Intercambio Leadscan beschikbaar?

expand_more

Waar vind ik het Intercambio Leadscan portal?

expand_more

Je gaat naar het portal via je persoonlijke login-link. Deze ontvang je per e-mail. Heb je jouw login-link niet bij de hand? Ga dan naar https://intercambio.invitado.nl. Als je e-mailadres bekend is kun je je login-link daar opvragen.


Meer vragen

Intercambio Leadscan voor standpersoneel

Voor welke smartphones is de app geschikt?

expand_more

De Intercambio Leadscan app is beschikbaar voor Android en iOS, en kan vanuit de app stores van beide systemen worden geïnstalleerd. De oudste ondersteunde iOS-versie is 11.4, voor Android is dit 7.1.


Welke app moet ik precies hebben?

expand_more

De Intercambio Leadscan app van Invitado is beschikbaar voor iOS en Android:

 


Hoe kan ik de app activeren?

expand_more

Om de app te activeren, moet de beheerder van het Intercambio-account jouw naam en e-mailadres in het beheerportal koppelen aan een scan-licentie. Vervolgens kan hij de login-url en/of de QR-code die je met de app kunt scannen met je delen. Dit kan hij bijvoorbeeld doen via een vanuit het systeem verstuurde e-mail.


Is er een handleiding voor Intercambio Leadscan beschikbaar?

expand_more

Jazeker, met deze snelstart handleiding voor de Intercambio Leadscan app, kun jij met de app aan de slag voor je het weet!


Hoe kan ik leads scannen en informatie toevoegen?

expand_more

Je verzamelt leads door de QR-codes op de badges van bezoekers te scannen. Je opent de scanner via de middelste button in de witte balk onder in de app, of via Scan QR, boven in het menu rechts boven in de app. Tijdens het scannen kun je van camera wisselen (front of back) en je flits inschakelen. Met het grote kruis sluit je de scanfunctie af. Zodra de scanner een QR-code herkent, ga je naar het volgende scherm. Daar kun je - afhankelijk van de vragen die de exposant heeft aangemaakt - informatie toevoegen aan je gescande lead. Er is in ieder geval altijd een veld beschikbaar voor vrije invoer.


Meer vragen

Lukt het écht niet?

We helpen je graag, bel ons op +31 (0) 88 99 87 444, mailen kan ook naar info@invitado.nl