Puerto Registration System

Help & Service

Puerto Registration System

Puerto Registration System is als het om registratiedata gaat het kloppend hart van jouw event. Al onze applicaties staan continu met Puerto in verbinding. Met de links, documenten en tutorials op deze support-pagina helpen we je binnen ons registratiesysteem op weg!

Veelgestelde vragen

Uitnodigen en reminden

Hoe lever ik mijn adreslijst aan?

expand_more

In Excel, zo consequent mogelijk en met de data verdeeld over zoveel mogelijk aparte kolommen, dus: voor- en achternaam gescheiden, et cetera. Hoe verder de data is uitgesplitst, hoe flexibeler je bent in het verwerken ervan. Houd overigens rekening met de AVG, en verstuur dit Excel-bestand niet via e-mail, maar deel het met ons via onze beveiligde applicatie Seguro via deze link.


Hoe zorgen jullie ervoor dat mijn uitnodiging niet in de spambox verdwijnt?

expand_more

Aan onze kant nemen we alle technische voorzorgsmaatregelen om dat voor te zijn, maar helemaal voorkomen kunnen we het helaas niet. Dit hangt namelijk helemaal af van de spamfilters van de ontvanger of de organisatie van de ontvanger. Organiseer je een bedrijfsevenement, dan adviseren wij het afzendadres van de uitnodiging tijdig aan de whitelist van deze organisatie toe te laten voegen.


Kan ik mijn eigen e-mail marketing systeem gebruiken?

expand_more

De uitnodiging en de reminder kun je eventueel zelf versturen, maar houd er rekening mee dat dergelijke berichten dynamische gegevens bevatten, zoals de inloggegevens voor de registratiesite. Bevestigingen worden altijd vanuit ons systeem verstuurd.


Kan jullie systeem gekoppeld worden aan MailChimp?

expand_more

Ja, vanuit ons registratiesysteem kunnen we aanmeldingen direct toevoegen aan een mailinglist binnen jouw MailChimp-account. Door de koppeling uit te breiden, kunnen op deze manier ook kenmerken als show/no-show worden toegevoegd. Zo is jouw mailinglist altijd up-to-date en via de MailChimp-filters te segmenteren voor een optimale mailcommunicatie.


Wat gebeurt er als save-the-dates of uitnodigingen bouncen?

expand_more

Dan brengen onze registratiespecialisten je op de hoogte van de genodigden die hun uitnodiging niet hebben ontvangen. Redenen voor bouncen kunnen zijn: een niet (meer) bestaand e-mailadres, een volle mailbox, out-of-office-instellingen of spam- of mailfilters aan de kant van de ontvanger.


Meer vragen

Website mail en hosting

Ik heb al een domeinnaam, kan deze gebruikt worden?

expand_more

Ja, dat kan, maar heeft niet onze voorkeur. Om snel te kunnen schakelen en niet afhankelijk te zijn van interne systeembeheerders en externe hostingpartijen, werken we het liefst op een apart domein, waartoe we de volledige toegang hebben en die we geheel voor de bezoekersregistratie kunnen optimaliseren.


Hoe zorgen jullie ervoor dat mijn mails niet in de spambox verdwijnen?

expand_more

Aan onze kant nemen we alle technische voorzorgsmaatregelen om dat voor te zijn, maar helemaal voorkomen kunnen we het helaas niet. Dit hangt namelijk helemaal af van de spamfilters van de ontvanger of de organisatie van de ontvanger. Organiseer je een bedrijfsevenement, dan adviseren wij het afzendadres van de mails tijdig aan de whitelist van deze organisatie toe te laten voegen.


Waaruit bestaat jullie hostingpakket?

expand_more

Het hostingpakket bestaat uit de registratie van de domeinnaam, 1 jaar hosting en een SSL-certificaat, dat bij de verwerking van persoonsgegevens door de AVG verplicht wordt gesteld.


Waar staan jullie servers?

expand_more

Onze optimaal beveiligde servers staan in Nederland. Wij maken gebruik van de diensten van de net als wij ISO 27001 gecertificeerde hosting provider Exonet.


Krijg ik een bijbehorend mailadres?

expand_more

Ja, dat maken we graag voor je aan. De mails die op dit adres worden ontvangen slaan we op in een mailbox, of sturen we automatisch door naar één of meerdere adressen.


Meer vragen

Lukt het écht niet?

We helpen je graag, bel ons op +31 (0) 88 99 87 444, mailen kan ook naar info@invitado.nl