Een beurs of congres brengt exposanten, sprekers en bezoekers bij elkaar. Dat begint al bij de online registratie. Daarin maken we het jou en je bezoekers zo eenvoudig mogelijk: door de data slim met elkaar te verbinden en door de online formulieren logisch in te richten, zodat je bezoekers zich moeiteloos kunnen aanmelden voor jouw evenement en sessies. Zo bouw je via de online registratie een solide en rijke registratiedatabase op waarmee je na en tijdens jouw beurs of congres verder kunt: in analyses, evaluatie én marketing.
Een open inschrijving? Dat is makkelijk! Maar als het wat ingewikkelder wordt, worden wij pas echt entusiasta. Genodigden met een kortingscode, vrijkaarten voor de relaties van je exposanten, sessies die niet voor iedereen toegankelijk zijn of een beperkte capaciteit hebben: voor ons slimme online registratie systeem en voor onze nog slimmere registratiespecialisten is het geen enkel probleem. Wij verzenden de persoonlijke uitnodigingen en richten alles zo in dat je bezoekers alle gegevens die jij nodig hebt invullen. Ons systeem is zo flexibel, dat we het hele registratietraject muy rápido voor je klaar kunnen hebben staan. Hoe rápido dat dan is? Binnen een werkweek, als het moet. Snel genoeg?
Jouw beurs of congres, jouw data - en daarmee kun je voor, tijdens en na je evenement lezen en schrijven. Real time in ons platform, of in een data-export in het formaat van jouw keuze. Zo weet je altijd precies wie je bezoekers zijn, en dat is informatie waamee je ook je exposanten weer heel blij kunt maken. Via jouw eigen exposantenportal bijvoorbeeld.
Heb je een gastenlijst voor de online registratie? Wij importeren alle mogelijke vormen van data moeiteloos in ons systeem. Daarin nemen deze gegevens vervolgens een centrale plaats in, van waaruit ze multi-inzetbaar zijn. Voor gebruik in onze event app bijvoorbeeld. Muy eficiente dus! En ook de export- en rapportagemogelijkheden zijn eindeloos: op basis van de beschikbare data, vertelt ons systeem je alles wat je wilt weten. En meer!
Ruim voordat de AVG in werking trad, hadden wij als specialist in online registratie onze maatregelen al getroffen. Privacy is bij ons vanzelfsprekend, en dus zorgen wij ervoor dat het hele registratieproces AVG-proof is ingericht. De gegevens van jouw bezoekers, sprekers en exposanten worden door ons geheel volgens de privacy-wet en niet buiten de EU verwerkt, en een verwerkersovereenkomst maakt standaard deel uit van onze samenwerking. Bovendien zijn onze producten, processen en protocollen ISO 27001-gecertificeerd, dus met de veiligheid van jouw data zit het wel goed!
Wij bieden een veilige online betaalomgeving aan, maar daar houdt het uiteraard niet op. We werken het liefst met Mollie.nl, maar kunnen iedere payment provider integreren in onze systemen. In de facturatie en verwerking van de bestel- en betaalgegevens is ons systeem volledig flexibel en nemen we je veel werk uit handen. Via een beveiligde koppeling met jouw crm-systeem, bijvoorbeeld. Of door ingevulde btw-nummers te valideren en automatisch facturen zonder btw te verzenden als je bezoekers uit het buitenland komen. We zeiden toch al dat we het jou en je bezoekers zo eenvoudig mogelijk maken?
Alleen al omdat wij er zelf mee moeten werken, stellen we zeer hoge eisen aan de betrouwbaarheid van onze systemen en verbindingen. Wij streven ernaar dat onze servers altijd up and running zijn en zorgen ervoor dat er te allen tijde backups beschikbaar zijn. Want om de dingen nou maar een beetje aan het toeval over te laten, dat is dus niks voor ons.
Bij ons zijn functionaliteit en design amigos. Design by default, omdat het oog ook wat wil. Voor de online registratie hebben we bijvoorbeeld verschillende formuliertemplates op het menu, die we geheel in de stijl van jouw beurs of congres optuigen. Net als de verschillende e-mails. En later de tickets en de badges, of misschien zelfs jouw eigen event-app. Alle middelen zien eruit alsof ze door onze vormgever speciaal voor jou gedesignd zijn. En wil je alles ook nog mooi verwoord hebben, dan is onze copywriter de rots in jouw 'branding'. Mooi toch?
Wij kennen de waarde van data, en daarom zijn jouw bezoekersgegevens die we via online registratie verzamelen altijd bereikbaar. Om te analyseren, te evalueren of in te zetten voor marketingdoeleinden. Wij richten het systeem zo in, dat jij in het management dashboard precies de rapportages en statistische gegevens vindt die je nodig hebt. En met die data kun je de campagne voor de volgende editie van je beurs of congres nog beter vormgeven.
Met onze Leadscan-app biedt je jouw exposanten een waardevolle tool, waarmee ze via hun eigen smartphone leads kunnen verzamelen. Dit doen ze door de QR-code op de badge van de bezoekers aan hun stand te scannen. De data die jij over die bezoekers met ze wil delen, is natuurlijk afkomstig uit de registratiedatabase.