In januari 2020 vond in Jaarbeurs Utrecht de feestelijke vijftigste editie van de Vakantiebeurs plaats. Vier dagen lang deden 100.797 bezoekers in zes hallen inspiratie op voor hun volgende vakantie. De trip naar de Domstad begon voor de meesten van hen met het bestellen van hun tickets via ons systeem. Ook voor het inchecken op locatie waren wij verantwoordelijk.
Het is een van de bekendste publieksbeurzen van ons land, en voor ons ook meteen een van de grootsten die we tot dusver gedaan hebben. Meer dan honderdduizend bezoekers, dat is natuurlijk niet niks, maar online verliep de registratie vlekkeloos, en op locatie zorgden onze 22 scanstations zelfs op de piekmomenten voor een soepele doorstroming. Behalve de ticketing en de toegangscontrole van de vier publieksdagen, verzorgden we de dagen voorafgaand aan de Vakantiebeurs ook de online en on-site registratie voor de vakdag en voor het Travel Congress 2020. De bezoekers aan dit congres konden via ons systeem hun keuze maken uit de verschillende aangeboden sessies en zo hun dagprogramma samenstellen.
Voor de organisatie configureerden we een custom-made dashboard, bij de e-tickets genereerden we gepersonaliseerde voordeelvouchers die we via onze systemen meestuurden, en we dachten mee over hoe de tickets voor de Vakantiebeurs ook via andere kanalen en aanbieders gedistribueerd konden worden. Daarnaast realiseerden we een oplossing voor het aanbieden van tickets voor verschillende tijdslots. Dus niet alleen vanwege de kwantiteit, maar ook vanwege de kwalitatieve uitdagingen is dit een project om trots op te zijn.
¡Atencion! De cijfers en gegevens in de afbeeldingen op deze pagina zijn puur fictief en tonen geen overeenkomst met de werkelijke statistieken.