Navingo, de organisator van de internationale en toonaangevende Offshore Energy-beurs, is typisch zo'n relatie die al jaren bij ons aanklopt en die wij niet als opdrachtgever maar als partner beschouwen. Samen bepaalden we de customer journey voor de website, die we vervolgens van a tot z ontwikkelden. En samen denken we in kansen en zoeken we continu naar oplossingen. En zo kon het dat Navingo ondanks Covid-19 al heel snel durfde te beslissen de 2020-editie van Offshore Energy gewoon door te laten gaan: in een hybride vorm, waarin een hoofdrol is weggelegd voor onze intelligente matchmaking tool Conector.
Samen kijken we elk jaar opnieuw wat er nog beter kan, en zetten we weer nieuwe stappen om de registratie verder te optimaliseren. Zo was de Offshore Energy-beurs een van de eerste events waarbij onze dedicated app werd ingezet. Ook de kracht van Conector Matchmaking werd door de organisatie direct onderkend. Onze matchmaking tool is een van de belangrijkste peilers onder de hybride editie van Offshore Energy in 2020. Zowel in de Amsterdamse RAI als online komen zo waardevolle verbindingen tussen exposanten en bezoekers tot stand, rseulterend in fysieke en online ontmoetingen.
De afgelopen edities richtten de optimalisaties zich vooral op de exposanten. Onze leadscan-app wordt op de beursvloer veelvuldig gebruikt en op basis van het floorplan, waarin de exhibitors zelf hun stand kunnen kiezen, realiseerden we verregaande sales automation. Van verlichting tot meubilair: alles wat met de beursdeelname samenhangt wordt in een webshop aangeboden en kan online worden besteld. We stroomlijnden de afhandeling van zogenaamde valueables met speciale registratiebalies voor de exposanten. Na het scannen van het e-ticket ziet de hostess wat er aan parkeerkaarten, netwerkkaarten en badges besteld is. Bij overhandiging van de items wordt een ontvangstbewijs geprint die door de exposant wordt ondertekend. Een waterdicht systeem. En daar houden ze van, in de offshore-branche.