Slimme filters en koppelingen voor Infosecurity-beurs

Slimme filters en koppelingen voor Infosecurity-beurs

'Elkaar beter maken: de ultieme vorm van samenwerking' 

Op 30 en 31 oktober vindt in de Jaarbeurs in Utrecht Infosecurity.nl, Data & Cloud Expo plaats, een vakbeurs en congres over IT-security, datamanagement en cloud computing. Dit event, waar 8500 bezoekers worden verwacht, 150 exposanten hun opwachting maken en meer dan 150 seminars worden aangeboden, is het eerste in een mooie nieuwe samenwerking met Jaarbeurs Utrecht.

Koppelingen

De Jaarbeurs in Utrecht is behalve een Event & Exhibition Centre ook organisator van tientallen vak- en publieksbeurzen, waarvan de Vakantiebeurs in januari misschien wel de bekendste is. Het voordeel van werken voor zo'n ervaren partij, is dat het ons in staat stelt onze systemen nog verder te optimaliseren. En dat hebben we de afgelopen maanden dan ook volop gedaan. Los daarvan hebben we diverse slimme koppelingen ontwikkeld met de in- en externe systemen die de Jaarbeurs al jaren gebruikt en kregen we ook alle ruimte verbeteringen aan de kant van onze nieuwe opdrachtgever voor te stellen.

Meer dan bezoekersregistratie

Zo namen onze copywriter en de designer het registratieformulier onder de loep, wat resulteerde in een frisse en consequent doorgevoerde tone-of-voice en een door het filteren van informatie sterk verbeterde gebruikservaring. Het aanbrengen van filters hebben we ook toegepast in het interactieve floorplan in de visitor app, en bij de online registratie voor de vele theatersessies die tijdens Infosecurity.nl, Data & Cloud Expo worden aangeboden. De keuzes worden gestuurd door de taal, het niveau en de interesses van de individuele bezoeker.

Nieuwe tools

Onze Leadscan-tool voor exposanten werd voor dit project volledig opnieuw opgebouwd, waarbij niet de organisator bepaalt hoe deze applicatie wordt ingericht, maar elke exposant zijn app zelf kan vormgeven. Daarnaast ontwikkelden onze developers van Invitado onder meer een content tool voor de theatersessies. Daarin kan een aanbieder van een sessie zelf zijn content plaatsen, waarna er een geautomatiseerde communicatie- en autorisatiestroom met de beursorganisator op gang komt. Na akkoord wordt de content direct geplaatst op de website en in de bezoekersapp, waarbij dankzij versiebeheer indien nodig op elk moment teruggegrepen kan worden naar een vroegere versie.

Verlanglijstje

'De Jaarbeurs had nogal een verlanglijstje, en in combinatie met onze eigen hoge standaarden zorgde dat ervoor dat er in relatief korte tijd heel veel werk is verzet,' vertelt Kaj, een van onze registratiespecialisten. 'Het resultaat mag er zijn en veel van de optimalisaties kunnen we opnieuw gebruiken. Niet alleen in de volgende projecten die met de Jaarbeurs op stapel staan, zoals in januari de Vakantiebeurs, maar ook in de optimalisatie van onze eigen producten en diensten.' Dat is waar het in een samenwerking als deze om draait: Elkaar beter maken. En dat sluit weer naadloos aan bij een van onze belangrijkste uitgangspunten: de klant is koning, als wij koningin mogen zijn!

Benieuwd hoe ook jouw beursregistratie slimmer kan?
Onze registratiespecialisten zitten voor je klaar!

info@invitado.nl

+31 (0)88 99 87 444

Blijf op de hoogte

Volg ons via

Of bel ons op +31 (0) 88 99 87 444, mailen kan ook naar info@invitado.nl