Wat voor apparatuur gebruiken we?

De beste badgeprinters in de markt

Voor het printen van badgelabels breiden we de scanstations uit met een badgeprinter. Onze badgeprinters (van het merk Zebra) behoren tot de beste in de markt. De badgeprinters zijn speciaal geselecteerd op snelheid en bedrijfszekerheid. De doorvoersnelheid per scanstation, voorzien van badgeprinter, is al met al ongeveer 120 gasten per uur. Met het oog op bedrijfszekerheid raden we altijd aan minimaal twee scanstations met printer tegelijk in te zetten.

Technische en praktische details

De badgeprinters zijn van het type thermotransfer, dat een hogere precisie en snelheid garandeert. De printers printen enkel in het zwart, het printen van een badgelabel duurt ongeveer een seconde.

De apparaten zijn vrij compact, per scanstation hebben we (incl. badgeprinter) ongeveer 80 cm balieruimte, zuil of statafel nodig. Voor een scanstation incl. badgeprinter hebben twee stroompunten nodig.

Voor ieder event zorgen we ervoor dat de printers voorzien van voldoende labels en printerlint. Mocht het voorkomen dat tijdens de registratie één van beide opraakt, dan is onze medewerker direct ter plaatse om te wisselen.

Op basis van de wensen maken we voor ieder event een eigen sjabloon voor de badges. We stellen de printer in op het stickerformaat naar keuze. Vervolgens bepaalt de software in de printer zelf, op basis van bijvoorbeeld de lengte van de naam hoe groot de letters worden. Lange namen en bedrijfsnamen worden kleiner geprint zodat ze wel op de badge passen.

Wij maken de communicatie en registratie voor events zo eenvoudig mogelijk, voor bezoekers én organisatoren.

Veelgestelde vragen

Recente activiteiten

17/07
pexels-photo-505078.jpeg
¡Buenas vacaciones! Ernesto viert vakantie net als veel eventmanagers. Nu wel al druk met voorbereiden q3 en q4!
27/06
chio_logo.jpg
We hebben weer paarden gescand! Uhhh, gasten van Rabobank Rotterdam bij het CHIO
26/04
gezichtsherkenning-experiment-geslaagd.jpg
Bezoekersexperience positiever door gezichtsherkenning bij toegang
Lees meer
26/04
20170426_185846.jpg
Ja genau! Botschaft des Königreiches der Niederlande in Berlijn viert Koningsdag en wij zijn erbij!
19/04
moce-19-april.jpg
Vandaag een thuiswedstrijd in het WTC Rotterdam met het Maritime & Offshore Career Event van Navingo!
04/04
persbericht.jpg
Laat jij je gezicht zien voor toegang?
Lees meer
03/04
moce-voorkant.jpg
Invitado ontwikkelt een speciaal systeem voor event MOCE waarbij case studies van exposanten worden aangeboden aan bezoekers
17/03
macbook-aanmelden-mockup-securelink.png
Invitado maakt samen de internet-marketing-vrienden van HVMP een gave eventsite voor Security BootCamp
Lees meer
08/03
buma-awards.jpg
De gasten van Buma Awards 2017 kregen ter plekke een dubbelzijge card met het juiste tafelnummer én tijd van prijsoverhandiging!
24/02
slachtoffer-hulp.jpg
Invitado biedt online en on-site "registratiehulp" aan het symposium van Slachtofferhulp Nederland
27/01
air-france-klm-timeline.jpg
Vive la France, Vive Air France KLM! De bezoekers van de Sales Day in Parijs kregen van Invitado een speciaal welkom met een pvc badgecard!
25/01
offshore-energy-nieuwe-website.jpg
Offshore Energy lanceert nieuwe website
Lees meer
24/01
foto-michiel-lodewijk.jpg
Invitado op deondernemer.nl: Invitado regelt het feest van A tot Z
Lees meer
10/01
rotterdam-partners.jpg
Invitado verantwoordelijk voor online en onsite registratie van nieuwjaarsborrel Rotterdam Partners (incl. Marketing Rotterdam Award uitreiking)
20/12
kerstmarkt6.jpg
Door gebruik te maken van tijdslot keuze in het registratieformulier kon iedereen donderdag tijdens de Kerstmarkt van PZH rustig zijn kerstpakket samenstellen
088 99 87 444 info@invitado.nl
Invitado is onderdeel van HVMP Internet Marketing
Event Registratie | sitemap | powered by