search
Druk op ENTER om te zoeken

Game, set and match: winnen met matchmaking

Relevantie verhoogt de waarde van jouw beurs

Een beursorganisator is in alles een matchmaker: hij brengt vraag en aanbod bij elkaar. In eerste instantie is de beursvloer zijn speelterrein. Daar brengt hij bezoekers en exposanten letterlijk met elkaar in contact. Maar waarom zou hij zich daartoe beperken? Onze beurs-app is de appgrade voor elke beurs. Met de matchmaking-module voor die app genereren we doeltreffende matches. En dat is winst. Voor bezoekers, voor exhibitors en niet in de laatste plaats voor de organisator zelf.

Voorkeuren en kunstmatige intelligentie

Al onze apps en tools maken niet alleen deel uit van één sistema solido, ze maken ook gebruik van dezelfde database. Daar ligt meteen de sleutel tot onze matchmaking module. Op basis van persoonlijke voorkeuren, maar ook door het gebruik van kunstmatige intelligentie en rekenmodellen, kunnen we matches signaleren binnen de beschikbare data. We zorgen dat de respons op een set vragen tijdens de bezoekersregistratie gekoppeld wordt aan de data in het exposantenportal. Indien er aanvullende gegevens beschikbaar zijn, kunnen we de profielen daar nog verder mee verrijken.

Relevantie

Op basis van matches kunnen we de informatie die de bezoeker in de beurs-app te zien krijgt filteren, en kunnen we hem passende en persoonlijke suggesties doen. En dat resulteert in een nieuwe, essentiële sleutel: relevantie.

WAT BETEKENT DIT CONCREET?
  • Je bezoeker ziet direct welke exposanten voor hem interessant zijn.

  • Bezoekers kunnen via de app snel in contact komen met gelijkgestemde bezoekers.
    TIP: Zorg jij ervoor dat er op jouw beurs meetingpoints zijn?

  • Bij een inhoudelijk programma lichten we relevante sessies uit die voor de specifieke bezoeker interessant zijn om bij te wonen.

 

Hoe succesvol is jouw beurs?

Wanneer is een beurs succesvol? Voor een bezoeker is een beursbezoek geslaagd als hij bestaande relaties kan onderhouden en in contact komt met exposanten die voor hem interessant zijn. Voor een exhibitor is de beursdeelname geslaagd als hij de juiste bezoekers in zijn stand kan verwelkomen en met een flinke stapel op te volgen leads weer in richting casa vertrekt. En voor een organisator is de beurs succesvol als het bijna voor zich spreekt dat bezoeker en exposant bij de volgende editie opnieuw van de partij zullen zijn.

De win-win-win-situatie

'Exposanten die voor hem interessant zijn' en 'de juiste bezoekers' dus... Relevancia, kortom. Als organisator moet je ervoor zorgen dat de bezoeker van al die honderden stands die je verkocht hebt met name de voor hem relevante bezoekt. Dat doe je door hem niet te laten verdwalen in een woud aan informatie, maar op basis van persoonlijke interesses te sturen.

Bijvoorbeeld in onze beurs-app, waar je niet alleen vraag en aanbod dichter bij elkaar kunt brengen, maar ook matches kunt gebruiken tussen bezoekers onderling. Zo kan jouw beurs aan de basis liggen van succesvolle zakelijke relaties en langdurige samenwerkingen. En die tonen niet alleen de relevantie jouw beurs aan, maar dragen ook direct bij aan de impact en dus de waarde ervan.

Meer weten over matchmaking?
Onze matchmakers zitten voor je klaar!
+31 (0)88 99 87 444 info@invitado.nl
Blijf op de hoogte Volg ons via
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kunt cookies ook niet accepteren.