Met de eindeloze mogelijkheden van ons veelzijdige systeem bouwen onze registratiespecialisten een doortimmerde eventsite voor je, met slimme formulieren, en natuurlijk volledig in de look and feel van jouw beurs, congres of event. Maar ook als jouw event een year-round product is, dat een geavanceerdere website verdient, hebben we alle kennis en vaardigheden en casa om dat product doeltreffend online te positioneren.
Invitado en HVMP Internet Marketing opereerden lang onder dezelfde sombrero: alle slimme amigos die er werkten, vormen nu samen één hecht team. De programmeurs, de online marketeers, de copywriter en de designer die hun sporen verdienden bij HVMP bundelden hun krachten om samen de mooiste dingen te maken. Jouw website bijvoorbeeld.
Een website bouwen kan iedereen, maar voor een succesvolle site, die gevonden wordt in Google, een optimale gebruikservaring biedt en ook nog eens como un loco converteert, is wel wat meer nodig. En de amigos van HVMP hebben dat ruimschoots in huis. Samen bepalen we de customer journey van jouw bezoekers, waarna we een state of the art website ontwikkelen, die we net zo lang optimaliseren tot we de beoogde doelen bereiken.
Wij stellen zeer hoge eisen aan de betrouwbaarheid van verbindingen en van de software die wordt gebruikt en wordt ontwikkeld. We streven ernaar dat onze servers 24/7 up and running zijn en zorgen ervoor dat er te allen tijde backups beschikbaar zijn. En natuurlijk zijn onze systemen, databases en de websites die we opleveren 100 por ciento AVG-proof. Onze producten, processen en protocollen zijn bovendien ISO 27001-gecertificeerd. Want om de dingen nou maar een beetje aan het toeval over te laten, dat is dus niks voor ons.
Vindbaarheid, bruikbaarheid en conversie: dat zijn de drie pijlers waarop we de websites voor onze Invitado-relaties ontwikkelen. Dat resulteert in een doordacht UX-design dat rekening houdt met de algoritmen van Google en dat er op alle denkbare devices niet alleen heel mooi uitziet, maar ook nog eens optimaal functioneert. Op basis van de customer journey richten we de website zo in, dat hij doet wat hij moet doen: converteren.
Via de integratie van Google Analytics heb je altijd volledig inzicht in de statistieken van je website, en kun je zelfs real time checken wat je site doet. En minstens zo importante: wij voorzien de website van een gebruiksvriendelijk en prijswinnend open source content management systeem, waarmee je zelf, waar en wanneer je maar wilt, de teksten en afbeeldingen van je site kunt beheren.