Veilig en coronaproof registreren van jouw bezoekers op locatie, volgens de richtlijnen van het RIVM en het brancheprotocol? Omdat we nauw bij de totstandkoming van dit coronaprotocol betrokken zijn geweest, is veilig coronaproof registreren op locatie voor ons geen enkel probleem! Tickets scannen, badges printen, de verplichte gezondheidscheck... Onze medewerkers Eerste Indruk doen het bij de entree van jouw event coronaproof en contactloos, zorgen samen met jou voor een veilige en gastvrije start van jouw live event en denken vanuit onze expertise proactief mee over een coronaproof inrichting van de entree.
Om tijdens het coronaproof registreren van bezoekers anderhalve meter zo goed mogelijk te kunnen waarborgen en het aantal contactmomenten zo klein mogelijk te houden, gaan we bij het contactloos registreren uit van selfservice: de bezoeker scant zelf zijn ticket en pakt zelf zijn persoonlijke bezoekers badge sticker. Voor deze coronaproof oplossing voor het registreren van bezoekers zijn de volgende uitgangspunten van toepassing:
![]() |
|
Via ons registratieformulier kunnen de bezoekers vooraf een tijdslot selecteren. De timeslots voorzien we van een capaciteitscontrole, zodat er nooit meer dan het maximaal toegestane aantal mensen binnen kan zijn. De gezondheidscheck is verplicht. Wij bieden de mogelijkheid die daags voor het event online aan te bieden. Alleen als de bezoeker alle verplichte vragen met nee heeft beantwoord, kan het e-ticket worden gedownload.
Het opslaan van de antwoorden op de triagevragen is vanuit de AVG niet toegestaan! De antwoorden betreffen immers de gezondheid van de bezoeker. Medische gegevens behoren tot de bijzondere persoonsgegevens!