search
Druk op ENTER om te zoeken

Contactloze registratie van bezoekers op locatie

Veilig en coronaproof? Yes we scan!

Veilige, contactloze registratie van bezoekers op locatie, volgens de richtlijnen van het RIVM en het brancheprotocol? Omdat we nauw bij de totstandkoming van dit coronaprotocol betrokken zijn geweest, is veilige registratie op locatie voor ons geen enkel probleem! Tickets scannen, badges printen, de verplichte gezondheidscheck... Onze medewerkers Eerste Indruk doen het contactloos, zorgen samen met jou voor een veilige en gastvrije start van jouw live event en denken mee over een coronaproof inrichting van de entree.

De contactloze registratie balies

Om tijdens de bezoekersregistratie anderhalve meter zo goed mogelijk te kunnen waarborgen en het aantal contactmomenten zo klein mogelijk te houden, gaan we bij de contactloze registratie uit van selfservice: de bezoeker scant zelf zijn ticket en pakt zelf zijn persoonlijke bezoekers badge sticker. Voor deze contactloze oplossing voor de registratie van bezoekers zijn de volgende uitgangspunten van toepassing:

prod_badgecard
  • De contactloze scanstations staan zo opgesteld dat anderhalve meter goed kan worden gehandhaafd.
  • Het aantal contactloze scanstations is groter dan gebruikelijk, om rijvorming te voorkomen.
  • Het scherm van het scanstation bevat duidelijke instructies over het contactloos scannen en de badge stickers.
  • Er is een hostess beschikbaar die de voortgang bij meerdere scanstations bewaakt en bezoekers waar nodig kan assisteren.
  • Registratie vooraf is verplicht, dus on-site registratie bij de scanbalies is niet mogelijk. Bezoekers kunnen zich alsnog registreren via een QR-code en hun eigen telefoon.
  • Er is een bemande balie met spatscherm (kunnen wij leveren!) voor probleemgevallen.

Tips van Ernesto voor contactloze registratie

  • Laat de lanyard met badge uitreiken door hostessen bij de voordeur. Deze kunnen dan ook de gasten over de rijen verdelen en eventueel de testresultaten van de bezoekers controleren voor zij naar binnen gaan.
  • Scan je bezoekers ook 'naar buiten’ - of liever nog: laat ze dit zelf doen met de QR-code op hun badge. Zo weet je niet alleen altijd precies hoeveel bezoekers er binnen zijn, maar heb je achteraf ook duidelijk inzicht in de bezoekduur tijdens jouw event.
  • Voorzie de bezoekers badge van pictogrammen die de belangrijkste coronamaatregelen visualiseren.

Contactloze registratie: capaciteit en gezondheidscheck

Via ons registratieformulier kunnen de bezoekers vooraf een tijdslot selecteren. De timeslots voorzien we van een capaciteitscontrole, zodat er nooit meer dan het maximaal toegestane aantal binnen kan zijn. De gezondheidscheck is verplicht. Wij bieden de mogelijkheid die daags voor het event online aan te bieden. Alleen als de bezoeker alle verplichte vragen met nee heeft beantwoord, kan het e-ticket worden gedownload.

­¡Atención!

Het opslaan van de antwoorden op de triagevragen is vanuit de AVG niet toegestaan! De antwoorden betreffen immers de gezondheid van de bezoeker. Medische gegevens behoren tot de bijzondere persoonsgegevens!

 

Lees meer over onze on-site registratie oplossingen!

Kunnen we jou nog meer vertellen?


OF BEL +31 (0) 88 99 87 444
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kunt cookies ook niet accepteren.